Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Silniční most přes vodní dílo Kráľová
Pastucha, Marek ; Novák, Richard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je návrh cestného mostu cez rieku. Z troch variant bol zvolený zavesený most. Výpočet vnútorných síl bol urobený v programe SCIA Engineer a posúdenie v ručným výpočtom, v programe MS Excel a v programe IDEA Statica. Konštrukcia bola posúdená na medzný stav únosnosti a použitelnosti. Výpočet bol spravený podľa platných noriem.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Předpjatý pás přes hluboké údolí
Tomisová, Gabriela ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh lávky přes hluboké údolí. Konstrukce lávky je tvořena předpjatým pásem s externími kabely a je dopnuta finálními kabely. Mostovka je vedena v parabolickém oblouku, visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Lávka byla vymodelována pro posouzení v podélném směru v programu Ansys 14.0 a pro posouzení příčného směru v programu Scia Engineer 15.1. Model byl řešen nelineárně, a to v několika fázích. V programu Scia Engineer byl také vymodelován pilíř pro posouzení lokálních účinků zatížení. Lávka byla posouzena z hlediska dynamických účinků na konstrukci. Návrh je proveden dle příslušných platných norem.
Statická analýza lávky pro pěší
Holada, Jiří ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou a sestavením výpočtového modelu visutého mostu pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu v obci Zbořený Kostelec. Model je vytvořen podle skutečné podoby stavby. Délka lávky je 135 m a šířka 4 m. Výpočet sestavení výpočtového modelu je provedeno v programu ANSYS free Student Software.
Statická analýza lávky pro pěší
Holada, Jiří ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou a sestavením výpočtového modelu visutého mostu pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu v obci Zbořený Kostelec. Model je vytvořen podle skutečné podoby stavby. Délka lávky je 135 m a šířka 4 m. Výpočet sestavení výpočtového modelu je provedeno v programu ANSYS free Student Software.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Předpjatý pás přes hluboké údolí
Tomisová, Gabriela ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh lávky přes hluboké údolí. Konstrukce lávky je tvořena předpjatým pásem s externími kabely a je dopnuta finálními kabely. Mostovka je vedena v parabolickém oblouku, visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Lávka byla vymodelována pro posouzení v podélném směru v programu Ansys 14.0 a pro posouzení příčného směru v programu Scia Engineer 15.1. Model byl řešen nelineárně, a to v několika fázích. V programu Scia Engineer byl také vymodelován pilíř pro posouzení lokálních účinků zatížení. Lávka byla posouzena z hlediska dynamických účinků na konstrukci. Návrh je proveden dle příslušných platných norem.
Dynamic Interactions of a Train Moving Over a Rail Suspension Bridge with Multiple Support Settlements
Yau, Y. D. ; Frýba, Ladislav
With the consideration of multiple support settlements, interaction responses of a train running over a rail suspension bridge will be investigated. The suspension bridge is modeled as a single-span suspended beam with hinged ends and the train as successive moving oscillators with identical properties. To conduct this dynamic problem with non-homogeneous boundary conditions, the total deflection response of the suspended beam is divided into two parts: the static component and the dynamic deflection. Then, the coupled equations of motion for the suspended beam carrying multiple moving oscillators are converted into a set of nonlinearly coupled generalized equations by Galerkin’s method, and solved using the Newmark method using incremental-iterative procedure. From the present numerical demonstrations, the differential movements of bridge supports will significantly affect the dynamic response of the running vehicles but insignificant influence on the bridge response.
Nelineární modely visutých mostů
Malík, Josef
Některé výsledky spojené s geometrickou nelinearitou torze a ohybu mostovky jsou studovány. Základní variační rovnice jsou odvozeny z principu minima energie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.